İade ve Değişim

Sitenizden aldığım ürünlerin değişimi ve iadesini nasıl yapabilirim?

Satın aldığınız ürünlerin değişim ve iadesini, size teslim edildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde  yapmanız gerekmektedir.

Değişim ve iade için, satın aldığınız ürünlerin, Dereköy Mah. Şehit Hüseyin Aydın Cad. No:17 Kapı no: 2 19 Mayıs/SAMSUN

adresine PTT Kargo firması ile İskarpela Ahşap Dekorasyon Müşteri Numarası

(903357141) belirtilerek iade kargo yapılması gerekmektedir.

Akabinde info@iskarpela.com.tr mail adresine ödeme yapılacak banka bilgilerinizi fatura numarasını da belirterek göndermeniz gerekmektedir.

Almış olduğum ürünleri depo adresinize göndererek değişim yapabilir miyim?

Evet,

Dereköy Mah. Şehit Hüseyin Aydın Cad. No:17 Kapı no: 2 19 Mayıs/SAMSUN

adresine ürünlerinizi kargolayarak değişim ya da iade yapabilirsiniz.

İademi hangi adrese göndereceğim?

Dereköy Mah. Şehit Hüseyin Aydın Cad. No:17 Kapı no: 2 19 Mayıs/SAMSUN

İade edeceğim ürünleri depo adresinize istediğim kargoyla gönderebilir miyim?

Eğer gönderici ödemeli olarak gönderim yapacaksanız istediğiniz kargo firmasıyla gönderim yapabilirsiniz.

Alıcı ödemeli iade gerçekleştirmek için PTT Kargo firmasına İskarpela Ahşap Dekorasyon Müşteri Numarası (903357141) ile iade olduğunu belirterek işlem yapmanız gerekir.

Ürünlerimi mağazanıza iade ettiğimde mağazanızdan ücret iademi alabilir miyim?

Evet, mağazamızı ziyaret ederek ürün iadesi, ürün değişimi yapabilir, ücret iadenizi alabilirsiniz.

Kampanyalı olarak aldığım ürünün değişim ya da iadesini nasıl yapabilirim?

Kampanyalı veya indirimli olarak satın aldığınız ürünlerin iadesini yapabilirsiniz. İade sürecinde ödediğiniz miktar iade yapılır. Ürününün indirimsiz fiyatı ya da iade ettiğiniz tarihteki fiyatı iade edilmez. Size özel bir kupon ile alışveriş yapmanız ve iade/değişim hakkınızı kullanmanız halinde, kuponunuz için bir süre kısıtlaması yoksa kuponunuz tekrar aktif edilir.

Ürünlerimi İade Ettiğimde Ücret İademi Ne kadar Sürede Alabilirim?

İade ettiğiniz ürünlerin tarafımıza ulaşması ve onaylanması akabinde ödediğiniz tutar 3 iş günü içerisinde banka hesabınıza iade edilir.

Siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişinizi iptal etmek için Canlı Destek hattından bize yazabilirsiniz. 0549 363 55 00  nolu numara üzerinden WhatsApp üzerinden iletişim kurabilirsiniz. Bize info@iskarpela.com.tr üzerinden mail gönderebilirsiniz.

Ödeme ve Ödeme Seçenekleri

Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

İnternet sitemizden yapacağınız alışverişlerde;Kredi kartıyla ödeme,Kapıda ödeme (+5 TL kargo firması komisyonu eklenmektedir.)Havaleyle ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz.

Kredi kartı ile Ödememi Nasıl Yapabilirim?

iskarpela.com.tr olarak ödeme altyapısı olarak iyzico altyapısını kullanmaktayız. Ödeme yapma aşamasında “Kredi Kartıyla Ödeme” seçeneğini tercih ederseniz iyzico altyapısıyla kredi kartı vasıtasıyla ödeme yapabilirsiniz.

Yabancı kredi kartlarıyla ödeme yapılabiliyor mu?

İnternet sitemizdeki ödemelerinizde Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express ve Troy kartlarını kullanabilirsiniz.

Banka Kartı ile Nakit Ödeme Nasıl Yapabilirim?

Tıpkı kredi kartıyla ödeme yaparken izlenen adımlar gibi, Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express ve Troy özelliklerine sahip banka kartlarıyla ödeme yapabilirsiniz.

Kapıda Nakit Nasıl Ödeme Yapabilirim?

Ödeme aşamasında “Kapıda Ödeme” seçeneğini tercih etmeniz halinde, ürünleriniz kapıda ödeme yapabilmeniz üzerine kargolanır. Bu aşamada, kargo firması ödeyeceğiniz miktar üzerinden bir komisyon almaktadır. Bu komisyon sepet tutarınızın üzerine eklenmektedir.

3D Güvenli Ödeme İle Ödeme Nedir?

3D Ödeme seçeneğini tercih etmeniz halinde banka ve sizin aranızda geçerli olan özel bir işlem ekranı açılır. Bu ekran üzerinden kredi kartı bilgilerini girmeniz halinde bankanıza kayıtlı cep telefonu numaranıza bir onay SMS’i gönderilir. Bu kod, sadece size özel olacağı için ödemeniz güvenli bir şekilde tamamlanır.

3D Güvenli Ödeme İle Nasıl Ödeme Yapacağım?

İnternet sitemizden yapacağınız banka kartı ve kredi kartıyla ödemelerin tamamı iyzico güvencesiyle 3D ödeme sistemi altyapısında gerçekleşmektedir.

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Eğer onay alamıyorsanız bu konuyu bankanızla görüşmeniz gerekmektedir.

Alışveriş Yardımı

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Evet, internet sitemiz üzerinden üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.

Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

İnternet sitemizde ürünlerimizi inceleyebilir, ürünlerimizden kendinize özel bir sepet oluşturabilir, sahip olduğunuz indirim kuponlarını uygulayarak indirimli alışveriş yapabilirsiniz. Sepetinize eklediğiniz ürünler için ödeme aşamasına geçmeden önce fatura bilgilerinizi girmeniz akabinde üyeliğiniz otomatik olarak oluşturulabilir.

Siparişini Verdiğim Ürünü Almaktan Vazgeçersem Ne Yapmalıyım?

Siparişinizi iptal etmek için lütfen canlı destek bölümü üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Siparişimi oluşturduktan sonra içerisinde değişiklik yapabilir miyim?

Evet, canlı destek üzerinden ya da info@iskarpela.com.tr ‘a mail göndererek siparişinizde değişiklik yapabilirsiniz.

İndirim Kodumu Alışverişimde Nasıl Kullanabilirim?

İndirim kodunuzu ödeme aşamasında açılan Kupon Kodu bölümüne ekleyerek indiriminizi uygulayabilirsiniz.

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

İnternet sitemizde yer alan arama çubuğunu kullanabilirsiniz.

Üyelik İşlemleri

Nasıl üye olabilirim?

İnternet sitemize Kayıt Ol bağlantısını kullanarak üye olabilirsiniz.

Sitenize üye olmak ücretli mi?

Hayır, internet sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemezsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?

İnternet sitemize giriş yaptıktan sonra “Hesabım” sayfasını ziyaret ederek üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

Şifrenizi unuttuysanız eğer Şifremi Sıfırla bağlantısından mail adresinize yeni bir şifre gönderebilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için hey@iskarpela.com.tr ‘a mail gönderebilirsiniz.

Teslimat

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Maalesef, resmi tatil günlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimat yapılamamaktadır.

Kargo ücretiniz ne kadar?

Tüm siparişlerinizde ürünlerimiz ücretsiz olarak kargolanmaktadır.

Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?

www.iskarpela.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişler 3 iş gününde kargoya teslim edilmektedir. Kargo firmaları ortalama 3 iş gününde Türkiye’nin her yerine teslimat yapmaktadır.

Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Siparişleriniz PTT Kargo ile teslim edilmektedir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Siparişlerinizin kargoya verilmesi akabinde tarafınıza kargo takip kodunu barındıran bir SMS gönderilir.

Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?

Kargo takip kodunuz ile yaptığınız kontroller akabinde eğer kargonuzda bir aksaklık olduğunu düşünüyorsanız canlı destek bölümü üzerinden bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Siparişim kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

Maalesef, yapamazsınız.

Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

iskarpela.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişlerin tamamı ücretsiz olarak kargolanmaktadır. Herhangi bir kargo ücreti ödemeyeceksiniz.

Elime yanlış veya kusurlu ürün geçerse ne yapmalıyım?

Canlı destek bölümü üzerinden bize ulaşarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

Sitenizden yurtdışına sipariş verebilir miyim?

Evet, iskarpela.com.tr Dünya’nın dört bir yanından sipariş verebilirsiniz.

Kargo takibimi nasıl yapabilirim?

Kargo Takibinizi PTT Kargo firmasının internet sitesinde “Sipariş Takibi” sayfası üzerinden kargonuzun nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

Siparişim ben adresimde yokken gelirse ne yapmalıyım?

Kargo firmasıyla görüşerek tekrar dağıtıma çıkmasını talep edebilir ya da kargo firması şubesinden paketinizi temin edebilirsiniz.

E-Bülten

Mail Bülteninize Nasıl Abone Olabilirim?

İnternet sitemizde yer alan “Abone Ol” bağlantısına tıklayıp, formu doldurarak bültenimize abone olabilirsiniz.

Mail Bülteni Aboneliğimi Nasıl İptal Edebilirim?

Size gönderilen onay metnini yanıtlamamanız halinde bülten kaydınız onaylanmaz. Onay sonrasındaysa aynı bağlantıya geri dönerek “Mail Bülteninizden Ayrılmak İstiyorum” bağlantısıyla bültenimizden ayrılabilirsiniz.